Klasa generałów w Age of Wonders III

Techland opublikował komunikat poświęcony klasie generałów w Age of Wonders III.

Na kilka dni przed premierą Age of Wonders III wydawnictwo Techland odsłania kolejne szczegóły dotyczące gry. Materiał filmowy prezentuje ostatnią już – szóstą klasę postaci – Generałów. Gra będzie dostępna na polskim rynku już 31 marca w wersji standardowej i premium, w polskiej wersji kinowej, na platformę PC.

Seria Age of Wonders znana jest z rozbudowanego systemu rozwoju postaci. Prezentowany materiał filmowy ujawnia jedną z 6 klas - Generałów, którzy są zwolennikami siły i prostych rozwiązań militarnych. Taktyka tej klasy polega na tworzeniu ogromnych ilości tanich i silnych jednostek, które zalewają tereny wroga. Oddziały podległe generałom zadają bardzo duże obrażenia fizyczne i z łatwością wygrywają początkowe bitwy, o ile nie mierzą się z istotami używającymi magii. Upośledzenie magiczne jest zresztą charakterystyczne dla jednostek tej klasy.

Film dostępny jest pod poniższym linkiem:

http://www.youtube.com/watch?v=T7-5VbG-I0A&feature=youtu.be

Klasa Generałów może łączyć się z jedną z 6 dostępnych w grze ras (Wysokie Elfy, Krasnoludy, Drakoni, Ludzie, Orki i Gobliny).

Przykładowe jednostki przynależne do klasy Generałów:
• Łowca potworów - specjalizują się w walce ze smokami, olbrzymami, potworami oraz zwierzętami, przeciwko którym otrzymują premię do ataku.
• Strzelec konny - dobrze radzą sobie podczas walki na dystansie. Strzelców konnych można używać zarówno w charakterze kawalerii uderzeniowej (flankującej oddziały wroga i dręczącej najsłabsze z jego jednostek), jak i wspierającej (wówczas ostrzeliwują pozycje przeciwnika).
• Berserker - jest zaskakująco potężny – potrafi nieźle ciachnąć i szarżuje nie gorzej niż niejedna kawaleria. Otrzymuje premię do walki z oddziałami włóczników oraz wyposażonymi w tarczę, dzięki czemu błyskawicznie przebija się przez obronę wroga. Stanowi jeden z najlepszych niskopoziomowych oddziałów ofensywnych
• Wojennik - ma dość prostą rolę na polu bitwy – musi podejść do wroga i uderzyć go tak mocno, aby nie dał rady wstać. Pod tym względem wojennicy sprawdzają się bardzo dobrze, ponieważ zadają ogromne obrażenia fizyczne podczas walki wręcz. Z powodu dużej ilości punktów ruchu można ich nawet traktować jako ciężkozbrojną kawalerię. Jest to idealny oddział frontowy.

Przykładowe umiejętności klasy Generałów:
• Wojna na skalę globalną - natychmiast awansuje wszystkie sojusznicze jednostki do złotej rangi doświadczenia. Świeżo rekrutowane istoty od razu zdobywają złotą rangę.
• Niezłomna armia - jednostki w sojuszniczej armii nie tracą punktów akcji podczas kontrataków i okazji na atak.
• Szał zabijania - wybrana sojusznicza jednostka otrzymuje dodatkową akcję oraz może przemieścić się o jedno pole po każdym wykonanym zabójstwie.
• Przysięga niezłomności - ilość punktów życia zaczarowanej istoty nie może spaść poniżej 1. Efekt utrzymuje się przez trzy tury.
• Uczta zdobywcy - kary związane z efektami wróg u bram i wróg w królestwie działają na wroga ze zdwojoną mocą. Ponadto utrzymanie wszystkich przyjaznych jednostek jest tańsze o 25%, kiedy przebywają one poza naszą domeną.

Więcej informacji:

https://www.facebook.com/TechlandWydawnictwo
http://aow3.pl/

Age of Wonders III już 31 marca na rynku, w polskiej wersji kinowej, na platformę PC.



Klemens
2014-03-26 20:20:27